Gå til innhold

jeg har fått en odenwalderpose:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det var ikke bruksansvisning med den, er det det?hvordan blir det å ha en liten nyfødt i den?

trenger nok litt råd fra de erfarne her;o)

-og gratulerer til de som har født, sender fødestøv til oss som fortsatt venter!************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en odenwälderpose - er utrolig fornøyd. Hadde vesla i den fra nyfødt, den var god å forme og pakke rundt henne, evt lå hun og sov med posen åpen (glidelåsen opp) og et lite teppe over. Har teutonia mykbag, og selv om posen er lang passet den fint oppi, nettopp fordi den er så fleksibel og myk.

Vasking av posen er også superenkelt, bare å bruke vaskemaskin og milo vaskemiddel, og posen kan tørkes i tørketrommel. Har i en tennisball når jeg tørker den, så den skal bli fluffy, men går sikkert uten også.

Skrevet

jeg har kjøpt samme pose, men skjønner ikke hva de snorene øverst skal brukes til? kanskje litt dumt forklart.

Skrevet

hehe ja takk for svar, jeg aner heller ikke hva de snorene er til:o)

Ser ut som en fin pose da!Jeg er vant med voksiposene, men denne ser slettes ikke så værst ut. Så fint at den er så lett å vaske..også veldig fint at man kan bruke bare lammeskinnsdelen på våren når selve posen blir for varm..var litt bekymret for at nurket skal forsvinne ned i posen,men det går nok bra.

Det var foreldrene mine seom kom med den koselige overaskelsen i dag, trodde jeg skulle få en voksipose,men syns jo denne er fin og;o)

Skrevet

Hei!

Jeg har også denne posen, har ikke fått prøvd den ut enda:), men dama i butikken sa at snørene (bak hodedelen) skulle brukes til å feste posen i vogna når man bruker sportsdelen, for å unngå at den glir ned hvis "ryggen" er justert opp.

Skrevet

aha! da er mysteriet løst:o)sa hun noe om hvordan man bruker den til nyfødt?

Skrevet

hva koster denne herligheten?? :)

Skrevet

Kjøpte akkurat en slik pose i helgen. Fikk forklart at til nyfødt kunne man bare dytte inn bunnen av posen og forme den litt slikat den ble kortere. Men den finnes jo i en kort og lang modell da, men den lengste er jo fin å bruke lenger og også til sportsvogner.

Skrevet

Den koster kr. 2499,- på Barnas Hus. Men det hender de har den på tilbud. Jeg kjøpte selv på tilbud tidligere i høst. Prisen var da kr. 1999,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...