Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=186060 Og igjen har de gjort det. Nei da de er ikke innavlet eller noe sånt.... eller? Kanskje de er det alikevel. Sånn går det når generasjoner med søskenbarn gifter seg med søskenbarn, som igjen gifter seg med søskenbarn! Og så rammer de sine egne barn? Hvor er logikken? Kan ikke man snart forby dumme innavla muslimske menn??
ragna Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 saklig. og sakens kjerne? at storebror ikke kan la folk få være ifred.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hva var usaklig med dette? At innavl skal ramme ameriakanske soldater, men tar med en haug med uskyldige unger i samme slengen, ikke er så nøye. De kommer jo til Allah og får 40 jomfruer eller noe sånt de også kanskje? Sakens kjerne er at muslimske menn skulle hatt skuddpremie på hodet. Spesielt disse selvmordsbomber "fabrikkene". At det går ann å bli så dum! At USA ikke har noe der å gjøre er noe helt annet!
ragna Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 du er fortsatt usaklig. hvorfor florerer det med selvmordsbombere down there? nettopp; amerikanere. hva skal til for å gjøre situasjonen der nede bittelitt mer levelig? nettopp; få bort amerikanerne. man skulle nesten tro du var amerikansk selv? ja altså, en av bush-tilhengerne? hm? hvordan kan sakens kjerne (at irak blir invadert av soldater fra bl.a amerika) bli noe helt annet? det ER jo sakens kjerne kjære.
Mamman til A&D Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 dum du er altså... de får 72 jomfruer... lurer på om det bare er kvinnelige jomfruer.. lurer på om det er spesifisert....
Mamman til A&D Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 nei, bruker ikke være anonym jeg. bare så at du (eller hvem det var) som hadde skrevet 40 jomfruer.. haha
Gjest -<<- Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Resonnementet ditt faller på egen logikk; ingen i det norske kongehuset har sprengt seg selv ennå.
ragna Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 da må du rette litt på brillene kjære deg. har ikke skrevet noe om jomfruer. bruker ikke å være anonym? har aldri sett nicket før.
Mamman til A&D Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 er lenge siden jeg har vært hær nå. og har ikke tid å sitte hær time etter time som mange av de faste. og ser nå (håper du kan tilgi meg... dooh..) at det var anonum HI som skrev om 40 jomfruer..
ragna Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 mhm..og særdeles vanskelig å kjenne igjen..
Mamman til A&D Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 vansklig å kjenne igjen.. ? hø? vet ikke om jeg har skrevet noe her inne før.. men var inne på sexdebatten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå