*3 gutter i hus* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 No seinest en 22 år gammal gutt i Bergen :-( Blir SÅ lei meg eg....Var en tur i byn i stad,men er ikke gøy å se de gå MANGEN rundt å lete overalt :-( stakkars gutt...Kor e han da??? Ekkelt dette syns eg!
Adriansmor med tulla Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ja det er grusomt... tenk på familen som sitter igjenn=( huff... håper de finner han da. Ho som ble borte i sogn... hjembygda mi har de ikke funnet.Stakkars familie...........
*3 gutter i hus* Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 huff ja der også var en...Men HVA er det som skjer????? er jo så mangen for tiden...syns eg ivertfall! siden i sommer egentli!!! Vi må bare hjelpe der me kan hjelpe ja!!!!!!!!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Synes det er helt forferdelig når de ikke finner de som er savnet.. Tenker mest på familiene som sitter igjen, det må være helt grusomt. Er litt ekkelt å tenke på at man faktisk kan forsvinne helt plutselig, uten noen garantier for at de finner deg..
*3 gutter i hus* Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 mhm...men tenk: familiene ja,men hva med de "barna" som forsvinner??? får jo aldri vite omstendighetene rundt.....:-( hvordan de hadde det liksom....nei huff ble en veldig trist tråd dette,men er jo så nærmt ivertfall her i Bergen nå...:-( desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå