Gå til innhold

Fælt med desse unge som blir borte! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

No seinest en 22 år gammal gutt i Bergen :-( Blir SÅ lei meg eg....Var en tur i byn i stad,men er ikke gøy å se de gå MANGEN rundt å lete overalt :-( stakkars gutt...Kor e han da??? Ekkelt dette syns eg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er grusomt... tenk på familen som sitter igjenn=( huff... håper de finner han da. Ho som ble borte i sogn... hjembygda mi har de ikke funnet.Stakkars familie...........

Skrevet

huff ja der også var en...Men HVA er det som skjer????? er jo så mangen for tiden...syns eg ivertfall! siden i sommer egentli!!! Vi må bare hjelpe der me kan hjelpe ja!!!!!!!!

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Synes det er helt forferdelig når de ikke finner de som er savnet.. Tenker mest på familiene som sitter igjen, det må være helt grusomt. Er litt ekkelt å tenke på at man faktisk kan forsvinne helt plutselig, uten noen garantier for at de finner deg..

Skrevet

mhm...men tenk: familiene ja,men hva med de "barna" som forsvinner??? får jo aldri vite omstendighetene rundt.....:-( hvordan de hadde det liksom....nei huff ble en veldig trist tråd dette,men er jo så nærmt ivertfall her i Bergen nå...:-( desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...