phantomet Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 og følgende aktiviteter og gjøremål kan krysses av listen: *Stått opp med haugevis av unger, og hjulpet phantom-mannen med å gjøre 2 av dem klare for dagen. *Måka har selvfølgelig blitt kladd, bespist og aktivisert. *Eldste gutten er hjemme syk idag, så han har fått nystekt ciabatta og lekt med Måka frem til soving, deretter fått kontroll over fjernkontrollen... *Støvsugd huset. *Vasket et bad *Ryddet og vasket på kjøkkenet *Satt på 2 vaskemaskiner med tøy. *Brettet en stor stabel med tøy. *Dibbet masse, i flere runder *Surfet på nett etter ymse gaveideer og desperat søkt etter fin adventsstake *Gjort forberedelser til middagslagingen. *chattet med venninner på msn. *snakket tre ganger på tlf med kjæresten, og diskutert alvorlige ting med dritgo venninne. *Drukket pepsi max, og glemt å drikke to kopper ferdiglaget te... Hmm har jeg glemt noe nå??
Sara Rompompei Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 wow som du har stått på! jeg satser på at når du er ferdig med å bruke effektivitets-genet ditt i dag så kommer det nok deisende hit i morgen. PS. Ikke bruk det opp helt da.... for jeg trenger det så innmari masse ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg har; snakket lenge og i flere omganger med en phantastisk fin og god venninne, heklet, heklet heklet og heklet.... også har jeg koooooooooost meg med hu lille som her sammen med oss, for jammen vinner hun mange av søthetspokalene! også har jeg snakket endel med noen på MSN.... rart det der ;-))))
Reveenka Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Åh, guri malla!!! Jeg bøyer meg i støvet(og det er det mye av her for tiden...) - og brødsmulene, plastperlene, ungenes tøy som de har lett for å slippe ned der det passer seg, alt som er inni skapene ute i gangen og som revungen liker å dra utover hele huset, skittentøyet som formerer seg ute på vaskerommet, og gangen som er full av støvler, barnevogner, jakker, luer, byggeklosser ogh...jahhh---puh. Til min unnskyldning jobbet jeg i helgen....(ålreit da, så var jeg ute en liten hyggelig tur på freddan...c",))
Plutseliten :) Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Utrolig effektiv du har vært Ser heldigvis at du har fått tid til litt dibbing,kjærsteprat og venninneskravling ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå