Gå til innhold

Sjønner ikke at det er mulig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos min svigerinne i går. Snuppa skulle ha middag og hun fikk låne høystolen til fetteren sin.

Fy f#&&¤ den såg ikke ut! Var helt svart av møkk!

Vi kjøpte begge to stolene samtidig for 1 år siden. Min er helt rein og fin, men hun innrømmet at hun aldri hadde vaska stolen.

Helt utrolig spør du meg.... Skulle flytte litt på stolen og den var jo helt klissete.

Helt utrolig at hun ikke har vasket stolen på 1 år spør du meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike stoler blir jo fort skitne da... Men å ikke vaske den på 1 år, det var litt drøyt.

Skrevet

Vasker over tripp trappen hver dag jeg, etter et måltid, for da ser den ikke ut! ;) Litt skuffet egentlig, for malingen har flasset litt av noen steder....

Skrevet

her får den en omgang med spray og klut daglig. enda hender det at det sitter igjen grøt og annet snask der. En dag i uka får den seg en omgang i dusjen.

orker ikke sånt griseri jeg............ for tiden har vi plastikk duk også. grunn: vi har ikke kjøkkenbord. vi spiser ved spisebordet i stua, og har lyst å bevare det litt lenger. har tatt av putene da....

Skrevet

våres blir også en del gris på men plager vaske den godt engang i uka å ellers vasker jeg den etter hvert måltid.

men de blir veldig grisete må vel bare regne med men må ihvertfall vaskes godt da.

Skrevet

Gå og klag på tripptrappen, det er 10 års garanti på dem... Skal ikke se helt utbrukt ut etter kun kort tid, og at man vasker stolen daglig er ikke annet enn "vanlig bruk" for en barnestol!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Særiøst? Ikke vaska stolen på 1 år, og barnet sitter i den mens det spiser! Aner hun ikke hva slags bakterier som oppstår i gamle matrester?

Skrevet

Åhallo. Tåler du ikke at ting blir brukt får du sitte hjemme i dukkestua di. Jeg setter 5 kroner på at ungen din går på skolen før h*n lærer å spise selv. Skjønner ikek at det er mulig å være så innihælvetes barnslig at du sitter på dib og slenger dritt om svigerinna di. Menmen, vi får bare håpe at hun gjør akkurat det samme mot deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...