Tulletutta Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noah kom på hallowen så nå er eg blitt ung mor og trivs kjempe masse selv om det er mye arbeid så er det kjempe kjekt. Ammer og kaver på, begynner å få dreisen på det nå. Fødselen tok 10 timere frå første ria heime og han var ute på eit vaktskifte på føden, fødde uten smertestillende berre klasisk musikk og lyst gass! god kombinasjon. Ville ha epudral men anestilegen somlet sånn at han var ute før eg rakk å få sprøyta. Så då kan jo eg skryrte av at eg har fødd uten, men sjønnere dei som vil ha det Veldig godt. Er travel om dagen så noko aktiv dib-er blir eg ikkje med det første.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 gratulerer med sønnen:) lykke til og velkommen inn hit:)
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer så mye, og velkommen hit Vet ikke om du husker meg fra bim jeg? =) Husker iallfall deg! Var Noah stor da han kom til verden?
Tulletutta Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Jo husker deg, han var akkurat passe stor med tanke på at han var nokon dager på overtid han var 3660 cm og 51 cm lang. Så all dette maset om små jenter og store babyer fra leger og div var ikkje nødvendig i mitt tilfelle. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå