camilyah Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 om man er på overtid å vil få satt i gang fødseln? er så innmari lei!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ungen kommer når den har bestemt seg for den! Ikke alltid sex hjelper heller sies det! Har du vært hos jordmor for å få tøydd ut litt oppi der da? Modningsakupunktur kanskje?
Bobla :) Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 I min gravididtesbok som jeg fikk hos jordmoren står det disse tre rådene for igangsettelse av fødselen: -sex -massasje av brystvortene -kroppsmassasje Vet ikke helt hvor godt de virker, men det kan jo være verdt og prøve.
fjollefrua Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 En venninne av meg som er ergoterapeut sier at massasje av achilles senen og korsryggen hjelper. Det er en grunn til at aromaterapeuter skal holde seg unna disse områdenen ved massasjepå gravide...
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hei! Har hørt om mye som kan sette igang... Sex, gå i trapper, spise ananas... Hvis jeg kommer i den situasjonen, kommer jeg nok til å dytte i meg ananas for harde livet! Har hørt om flere tilfeller hvor det har funket, i Brasil er det en veldig kjent måteå sette igang på!! Men det er visst viktig at det skal være fersk ananas, ikke på boks.. Er jo verdt å prøve hvis man liker det! Lykke til!
lillefrk Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 hmmm, jeg vasket huset. Jeg gikk tur og spiste lammestek, og var grunnlei av åvære gravid. Det var fullmåne og vi hadde sex. Babyen kom 10 dager før tiden, og gudene må vite hva av disse tingene det var som hjalp. I ettertid skjønner jeg at jeg forberedte meg. Man får prøve alt...
Mica_mor Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Pizza! Ekte hjemmelaget pizza med godt med krydder og tomatsaus! Har hørt at det er noen stoffer i krydderet som kan være aktive i forbindelse "modningen". Det blir Urte-/aromaterapi. Om ikke annet så får du et nydelig måltid! Spiste Pizza selv for litt over 2 år siden, et par dager på overtid. Gikk ikke mange timene, så gikk vannet. På den annen side så gikk jeg å tråkket i 2 dager på sykehuset uten veer.......
babypåvegerdritalei Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Vet hvordan du har det, gikk selv 14 dager over i forrige svangerskap!! Men for vår del var det ingen triks som hjalp for å sette igang...vi prøvde det meste!! Er du langt over da forresten?? Prøv å ha en plan eller en avtale hver dag, ikke noe stort eller mye, men noe du skal gjøre, så går tiden litt raskere i alle fall. Lykke til!!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Alle disse tipsene har nok kommet av t noen tilfeldigvis har gjort dette før fødselen startet Jeg har prøvd ALT av kjerringråd jeg har fått, men begge mine er født over en uke etter termin. Første gang så trodde vi det var sex som satte det i gang, men med andremann så hadde vi sex omtrent to ganger om dagen i to uker før noe skjedde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå