Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Vi har kjøpt brukt vogn, en emmaljunga smart 07 model. Og den er blitt sendt i posten. Når vi skulle pakke den ut å sette den opp var bremsen knekt av så vi får ikke på hjulene:( Jeg er så utrolig skuffa og blir ikke noe bedre når pappa kommer med "hva var det jeg sa" han var såå imot at vi sku kjøpe vogn som skulle bli sendt i posten. Lurer på om det går å få sveiset fast bremsen igjen ellers må vi vel ha nytt understell:(
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Sendte de dere en ødelagt barnevogn? Folk er så j... frekke!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Du har angrerett på 30 dager ved kjøp av privatpersoner også!!!!
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Butikker som selger emmaljunga skal også ha verksted der de reparerer vogner. Kanskje de kan reparere den og selger betale det som dette koster?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hør med poste..Du har rett på å få refundert skaden, dersom skaden skjedde under sending
*1+1=2 små* Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 hvis selger sendte vogna i 100% bra tilstand og den ble ødelagt i posten bør du få erstatning.....MEN det krever at vogna var forsvarlig sendt( er ikke sikker på hvordan dere sendte den..men den billigste måten er ikke den beste:P) Hadde sagt ifra til posten om selger mener vogna var hel....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 jeg vet ikke om den ble ødelagt i posten eller ikke:( selger mener at det måtte den.
*1+1=2 små* Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 nå vet jeg ikke hva du og selger ble enige om, men hvis du forventet en HEL vogn så har du rett til å få en hel vogn og ikke en som er herpa!! Du har angrefrist og krav på den varen du ble fortalt om....ikke gi deg på den der!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Noen som har forslag hvordan jeg går fram om jeg skal klage til posten?
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 www.posten.no Der finner du sikkert info Lykke til!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Men det er da vel ikke selger sin feil om varen er skadet under transport? Det er jo kjøper selv som velger å kjøpe varen trass i at den må bli sendt? Det samme skjedde iallefall da stesøstra mi sende ei vogn i posten. Hjulet hadde blitt skadet under transport, men som hu sa så var varen hel når hu sendte den, og kjøper er klar over at varen må sendes via posten. De er IKKE snille med varene de som jobber på posten for å si det sånn, så sjansen for at noe blir ødelagt, penger stjelt osv er desverre veldig stor!
Athravil Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 En av grunnene til at vi endte opp med å kjøpe ny vogn, ville ikke kjøpe brukt uten å ha sett vogna først, og ville ikke risikere skader under sending, og siden vi ikke fant det vi ønsket oss i vårt nærmiljø så ble det butikken.
Bystedt Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Du må ta kontakt både med selger og posten, så får du helt sikkert hjelp..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 emmaljunga har et nummer som står på understellet.. det gjør at du kan bestille hver enkelt skrue som må ryke.. det er genialt.. men jeg ha villet prøvd meg på selger jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå