Gå til innhold

Dere som ammer og gir MME på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er effekten i forhold til søvn på natten? Jeg fullammer, men min lille junior på 3 mnd har begynt å våkne så fort for mat igjen etter leggetid. Tidligere fikk han kun mat en gang kl. 04, men våkner nå opp til 4-5 ganger i løpet av natten.

Tenkte kanskje det hjelper å gi litt MME etter amming på kvelden. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 3 mnd og fullammer.. han våkner 4-6 ggr per natt for mat..slik har det värt hele tiden...

Prövde å gi mme på kvelden, men det ble ikke bedre..

Skal til HS idag og spörre om det er greit å pröve med litt tynn velling på kveldene for å se om det hjelper.....

Men kanskje det er nok med mme for din gutt :)

Skader ikke å pröve..

Skrevet

Jeg også prøvde mme på kvelden. Trodde det skulle bedre seg, noe det gjorde enkelte kvelder, men det var bare kortvarig.

Han har ikke økedøgn? økinga i 3.-mnd alderen er beinhard! Og jeg som hadde nok melk hele tiden måtte likevel igjennom denne konstante puppinga. *sukk*

Skrevet

Kan være økedøgn, men det har jo holdt på i over en uke nå.... Mulig jeg er kravstor som ikke er så interresert i all denne amminga på natta, men har en 2 åring i tillegg, så trenger litt søvn og rutine for at hverdagen skal fungere for hele familien...

Han er en stor gutt på 7 kilo, så ikke overraskende om han må ha mer mat. da....

Skrevet

Jeg tror ikke at det er ökedögn hos oss iallefall...slik har det värt helt siden han ble födt..

Han veide nesten 8 kg foor ca 2 uker siden så han er en stor gutt og trenger myeeee mat....

Men skal höre HS mening iallefall....

Skrevet

jeg har en gutt på 8 uker og gir ham mme på hver natt kl 12 ca 120 ml og sover han god til rund kl 4 eller 5 . jeg har gitt ham siden han var 2 uker gammel og funker bra, jeg gir mm om dagen . så prøv den .

Skrevet

dytter litt jeg....

har en liten en på snart 4 mnd som er en stor jente...snart 8 kg og hun har begynt å våkne masse på natten for å små spise og så sove litt igjen. har hatt en øke periode men den kan umulig vare i 1 mnd.... hun tar ikke smokk heller så vi sliter litt med at hun kan sovne igjen uten mating-begynner å bli litt små frustert :-)

Skrevet

Jeg har en datter på 8 uker. Gir henne mm i 22-23 tiden hver kveld, og da sover hun til 4 tiden. Søvn og mat- behovet varierer nok fra barn til barn uansett. Ser ut som det er en del som har mme om kvelden uten særlig hell her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...