*1+1=2 små* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 i dag er det virkelig ikke min dag altså....har sovet dårlig(men desverre ikke pga rier eller kynnere) er så utrolig sliten og lei av å gå gravid....hadde en så utrolig bra uke forrige uke hvor jeg klarte å gå tur og styre litt..men nå er jeg tilbake til kjempe vond rygg og bekken og det fører til at jeg blir trist, lei og grinete... vel er ikke sikkert noen bryr seg, men hjelper å syte litt noen ganger...
Slalotte Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 skriver under på denne.. Heller ikke min dag i dag.. blir svimmel for alt jeg gjør og er kvalm og kjempe ekkel i kroppen, nedpress hele tiden.. Jeg som hadde ting å gjøre i dag, skulle vaske huset og greier.. uff!! Fint det er fler enn meg..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 .... det hjelper veldig å få syte litt noen ganger.... så jeg henger meg også på her! Har nå så mye vann i kroppen, som jeg ikke trodde var mulig engang! Har ikke ankler mer, bare "klomp-føtter" og hendene er nummene, hovne og verker!!!! Jeg begynner å bli skikkelig sliten av dette! Ikke får jeg sove om natten heller.... uansett hvor sliten jeg er!!!! Ikke missforstå, elsker hun lille i magen, og gleder meg utrolig til hun kommer.... men, er bare så sliten!!!!
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Melder meg inn her jeg også I dag har jeg hatt en dårlig dag, svimmel, kvalm, sliten.. Masse nedpress og vondt i ryggen... Nå er det på tide at knerten bestemmer seg for at han vil ut:)
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Høres ut som meg igår.. Jeg holdt på å eksplodere for hver minste ting sambo sa eller gjorde.. endte me å bake 3 gjærdeiger i raseriet Men idag er alt i skjønneste orden, heldigvis
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg også.... Dårlig søvn i natt, for jeg har så sår hals at jeg hoster opp litt blod... Aldri være så vondt i min hals før. Siden jeg hoster om natten, så vekker jeg vesla i magen hele tiden, så da blir det full fart inni der... Ikke artig nei (
kosklump fødeklar! Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Skikkelig deppadag her... gidder egentlig ingenting idag, Er 10 dager over termin nå, er så lei og bekyma, hører så mange skrekkhistorier om overtid... Hvorfor vil han ikke komme ut da?
*1+1=2 små* Skrevet 19. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2007 ja kjenner meg igjen på alt dere skriver.....er svimmel i dag jeg også... hadde DEN flotte uka for en uke siden....MASSE energi og blid og glad dagen lang..nå er jeg tilbake til å være grinete kjerring....men faen da...har vondt HELE tiden...klarer ikke å sove pga bekkenet og beina er klumpete... Folk ringer hele tiden og skal høre om noe har begynt å skje, jeg setter pris på at de bryr seg men tror de ikke jeg ringer om noe skjer? Hjelper ikke at folk ringer meg 2 ganger om dagen for å høre om baby kommer...... Lå med vanvittig høy puls i hele i natt...tenkte en del på det med å gå på overtid*grøss* Håper jeg sover bedre i natt...da går det nok bedre i morgen
*1+1=2 små* Skrevet 19. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2007 "koseklump fødeklar!" herregud føler med deg.....jeg har 4 dager til termin og eneste jeg tenker på er at jeg ikke vil gå over.... Håper du føder snart!!!!!!!!
Adriansmor med tulla Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Slenger meg på har... har masse kynnere og menssmerter men blir ikke noe av det=( jævli vondt i bekkenet.. springer att og fram på do med trøkk på blæro og dårli i magen..BLÆÆÆSJJJ. Fanken heller disse masrier og kynnere holder meg våken om natta og forsetter utover dagen.... kan de ikke bare bli værre så jg får føde eller forsvinne...snufs sytæ sytæ=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå