sunny81 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 noen som har noen øvelser man kan gjøre for å få strammet de opp igjen? og finnes det noen måter å bli kvitt strekkmerker på?
august 2010 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Puppene er i grunn bare fett og dermed ikke så mye å trene opp igjen.. Men om du nettopp har sluttet å amme så gi puppene litt tid til å normalisere seg igjen. Mine pupper var mye fastere og penere 1 år etter ammeslutt enn rett etterpå. Strekkmerkene forsvinner nok heller ikke, men de blir svakere og svakere, også dette tar lang tid.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Som lillemåltrost skriver her...tid og tålmod ¨å retter det seg endel, blir i hvertfall litt bedre. ELlers er kirurgi eneste løsningen vis det er ekstremt mye løshud..men man skal vente i minst 1 år ETTER ammeslutt før man avgjør om man vil ta et brystløft/legge inn eller fjerne noe hud...lurt å vente til man er ferdig med å få barn også sånn sett... Så ikke ut etter jeg fikk eldstemann..men 1 år etter ammingen og 2 år etter fødselen så så det MYE bedre ut..håper på dette nå også etter jeg har fått to tette og er 3 barnmor.. Litt mer strekkmerker og aleppe pupper har det blitt..men vet at om 3-4år så er det nok mye bedre enn det er nå...så jeg får ta tida til hjelp... Tren, spis sundt og vær fiks på håret...kle seg pent..da føler og ser man straks mye bedre ut uansett :-) Ingen andre en mannen trenger å se en naken..og han er jo medksyldig :-D
carmelasoprano har født:) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 jeg fikk bare noen få strekkmerker, men de synes ikke lenger nå.bare vente og se de blir nok svakere etterhvert.
petite fleur Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 En venninne av meg fikk beskjed om å dekke til strekkmerkene første sommeren etter fødsel, for da kunne de bli der lengre....noen som vet om dette stemmer?
EnUndreneMor Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 tren brystmusklene så du du får mer fasthet i musklenen, og hvor har du strekkmerker?? du kan evt trene den muskle som er nærmest og prøve å gå ned litt i vekt, da blir huden fastere og si syns ikke så godt lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå