Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 199 for å være nøyaktig ;o) (til termin)
Stratos med 3 barn Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Da må jeg bare innskyte! Ei uke igjen her
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Æsj....din gledesdreper.... :oP Heheheheeh.. Så herlig det må være å være så nære!
Stratos med 3 barn Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Var ikke meningen å være ekkel, men helt ærlig er det herlig å kunne være den med kort tid igjen!!! Masse lykke til med svangerskapet videre
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 har 83 dager eller noe slikt igjen Men syns ikke det er lenge siden jeg jublet over å komme under 200 dager )
Gjest Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Ooooh!! Det var godt å høre! Stratos: hehe...jeg ble ikke såååå lei meg altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå