Gå til innhold

Det _beste_ ulltøyet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt fra Exit, men det har gått i stykker etter 1 måned. Jadda..

Hva vil dere anbefale og sleng gjerne med link til nettside, hvis dere har. Han er 16 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Janus! 119 pr del på coob obs ( litt dyrere om man skal ha body)

disse holder bra og lillebror her i huset har arvet fra storesøster.

Jeg kjøper aldri hvite jeg da, for uansett hvor bra de holder seg, så blir hvite stygge, man får ikke vekk flekkene.. :)

Skrevet

Har prøvd tom & trine fra sparkjøp, ikke bra, slites fort.

Har janus pysj, liker den godt, vasker den ganske sjeldent da, kanskje hver 14-dag.

Har noen longser kjøpt på Catch, aner ikke hvilket merke, men ganske likt tom & trine.

Har en fra Cubus, med bomull inni og ull utenpå, nupper noe voldsomt. Og er blitt betydelig tynnere etter noen vask.

Også har vi noe regnbue-ull fra janus, veldig fornøyd med det.

Nå når vi må bytte ut endel av ulla, så blir det nøstebarn.

Skrevet

www.krokofanten.no

Veldig fornøyd med det jeg har kjøpt derfra. Myk og deilig ull som ikke klør, og klærne er pene så det føles ikke så som undertøy. Kan vaskes i vaskemaskin og holder seg bra!

Eneste minus er at det er litt dyrt.

Skrevet

Enig med de over her, Janus er vi godt fornøyd med.

Har også litt fra H&M, synes bodyene er fine, de holder i hvert fall bra. Vasker de på 60 grader og tar det i tørketrommelen, og de er like fine. Men de er litt åpne i halsen synes jeg da.

Joha er også helt greit, men bruker de som er ren ull, ikke de med bomull innerst.

Skrevet

Jeg liker janus sitt, men nå bruker vi trøyer oglongs. Har prøvd strømpebuksene til janus og de er grusomme, styr unna!

Eneste strømpebuksene som jeg har vært fornøyd med er safa.

Av bodyer synes jeg tom&trine sine er like bra som alle andre, og da også en del billigere.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Janus og Nøstebarnet sitt.

Skrevet

www.ull-rik.no er kjempebra. Litt tettere strikk på en måte, uten å bli tykt. Litt kjedelige farger, men skal jo for det meste være under. Lillebror bruker den svarte bodyen kjempemasse, med et tørkle (Fra www.babytrend.no) i halsen. Kjempetøff. bodyen ser mer ut som en genser med skikkelige vrangborder etc.

Luene og pysjene er også kjempegode. I fjor kjøpte jeg ull-hals til både meg og sambo derfra.

Du kan jo bli home-party konsulent om du vil også, ei venninne av meg er det. Så tjener du litt ekstra også :-)

Skrevet

Jeg bruker mye Tom & Trine fra Sparkjøp. Veldig fornøyd med det, men størrelsene er ikke helt som vanlig. Må kjøpe et par str større enn det du tror. Ihvertfall måtte jeg det til jenta vår på 10 mnd.

Har ikke prøvd Janus, men vet at mange er fornøyde med det.

H&M syntes jeg er lefsete og dårlig.

Skrevet

Er aller mest fornøyd med Nøstebarn sitt. Se nostebarn.no.

Det er ganske dyrt og vi har supplert litt med Janus og Devold sitt merke Stillongs. Er veldig bra dette også!

Skrevet

jeg synes det blir fort hull på knærne til merket Stillongs fra Devold. Tror kanskje datteren vår på 5 synes det er litt tykt, så hun går kanskje oftere i stillongs bare når hun har det på?! Hun er faktisk mest glad i Reflex sitt ulltøy som er tynt.

Skrevet

Ja så klart, at jeg ikke kom på devold sitt, jeg har ikke prøvd det vanlige,men er kjempefornøyd med det dobble med solan og ludvig på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...