m-mamma Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg fant ut at det ikke var mer brød igjen, tok opp ett fra fryseren og puttet noen rundstykker i ovnen, på varmluft (og det bråker litt). Satt meg ned ved kjøkkenbordet, tok fram frokostblanding og melk og begynte å spise.....Og så kom jeg på rundstykkene i ovnen.... Noen bedre???
Plutselig_gravid Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 hehe:o) Her en morgen traktet jeg som vanlig kaffe. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, men da kaffen var ferdig tok jeg meg selv i å helle den ferdigtrakta kaffien oppi der som vannet skal være i kaffetrakteren igjen........ Er det mulig liksom........
hegelina Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 distre... eller dårlig mor å sånn.... har 2 ganger iløpet av 1 uke klart å reise ifra maten til mini ,på 5 mnd, hjemme og ikke merket noe før hun er sulten..... skikkelig bra gjort
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Min mann satte en gang en grandiosa i ovnen (i våre unge studiedager). Han satt seg i sofaen og så på tv.. kom på at han var sulten og ringte og bestilte en pizza. Jammen flaks da, for litt senere luktet det skikkelig brent i hele bygården og i ovnen lå en grandis som var så svidd at den hadde bøyd seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå