Gå til innhold

Godt middagstips


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg koteletter(ikke svinekoteletter-de blir harde) utover ei skjærefjøl,kryddre dem med pittelitt salt og peppermix,gjerne litt knorr kjøttkrydder.Legg dem i ei ildfast form(jeg bruker glass)og fyll på med vann,slik at det dekker kjøttet.Sett midt i ovnen på 200 grader,still ned om vannet begynner å koke(vi har gammelovn,så det er ikke sikkert dere trenger 200 grader) og la det stå slik i 2 - 2.5timer.

 

Vi pleier å spise kokte poteter til og lage amerikansk blanding(grønnsakblanding). Jeg syns det er så utrolig godt å krakke potetene i kraften fra kjøttet:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...