Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Men jeg har nok stukket av med den søteste babyen i landet! Helt objektivt sett!! ;-) (Mulig det er noen her som ikke er helt enig...) Det er så rart, men jeg har faktisk blitt enda mer glad i den lille gutten min. Trodde ikke det gikk an, men jeg er helt på knærne, jeg!
Mammapudding Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Der tar du feil gitt, for den søteste babyen har jo jeg fått
M@mm@ Mi@ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Nei vettuhva, den søteste babyen er det jo JEG som har fått jo! ;p
Fabelaktiv Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ja dere er FESTLIGE:... Sitter her med vakreste på jord (nr 2) og ler litt av dere altså.. men så klart 'alle' er jo myrsniper
lilleskatten Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Dere er søte alle sammen. Klart jeg sitter her med verdens fineste gutt..men det er noe i det at alle mødre har det vakreste barnet. Godt er det og det er jo slik det bør være. Jeg har tre barn og er kjempe glad i og stolt av alle og at de er mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå