LiKr Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hos de som slimproppen gikk på: Kom det litt slim i ettertid også (etter selve proppen hadde gått liksom) ? Min berømte propp gikk igår og ca fire-fem ganger etter dette har det kommet litt slimproppslim på papiret (ikke vanlig utflod). Jeg vet jo at det fortsatt kan gå lang tid til fødsel etter proppen er gått (og at det kan dannes ny), men klamrer meg til et lite håp om at noe skjer om ikke så aalt for lenge nå siden det har kommet litt slim etterpå også liksom..... Erfaringer ? Sorry ekle detaljer, men dere er vel vant til det nå...
En lykkelig mamma :) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Slimproppen min gikk litt og litt.. Tror det er ganske forskjellig.. Men husker jeg tenkte at nå gikk slimproppen sikkelig, og to dager etter fødte jeg. Så er vanskelig å si om det kommer til å skje noe eller ikke, men håper for din del at fødselen starter snart:) Lykke til!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 med mine to første gikk slimproppen først med litt etterdønninger men fødselen starta innen ca halvannet døgn så nå er eg spent om du er igang allerede!? Min var foresten blodblandet og det tror eg den skal være?
LiKr Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Neida, er ikke i gang.... ikke kjent noe mer enn litt mer mensmurringer enn vanlig. Så får vel bare belage meg på å vente ... og vente.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå