Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen andre her som har vært litt plaget med synet? om dette kan ha noe med graviditeten å gjøre?

Har merket siden torsdag kveld at jeg er litt "sliten" i øynene på en måte..at jeg til tider ser litt dobbelt og sånn...

Kanskje dette har helt andre årsaker,men er verdt å prøve..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lavt blodtrykk,noe som gjør att øynene oppfører seg litt rart,spes hvis jeg er trøtt el skal reise meg opp,kan det være det tro!!

Skrevet

Jeg fikk beskjed av optiker om å ikke kjøpe nye briller mens jeg var gra vid, pga hormonene påvirker synet. Så da lærte jeg noe nytt :-)

Skrevet

Jeg har hatt mistanke om at synet mitt har blitt litt dårligere mens jeg har vært gravid - og en kollega kunne fortelle meg at hun måtte ha sterkere briller etter graviditet - så ting skjer tydeligvis med synet ja...

Skrevet

Ja,akkurat.. så lenge det ikke er noe farlig av noe slag så...

er jo litt irriterende å se dobbelt så mye da,spesielt siden jeg er blind på det ene øyet fra før av....men,men...har prøvd å ringe legen,men han er jo så opptatt og ringer aldri tilbake:)

Tror ikke det har med lavt blodtrykk å gjøre,men vet jo aldri..Har ligget noe lunde stabilt der altså og er ikke plaget med svimmelhet når jeg reiser meg opp...

Får satse på at det er en forbigående ting..

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Søkte på nettet, og fant ut at det var mest vanlig med synsforstyrrelser i/fra 5.måned av svangerskapet. Jeg må ordne meg lesebriller, og kommer til å bestille time en stund etter fødsel...

Skrevet

har også hørt at synet kan bli dårligere i svangerskapet, men at det bare er midlertidig, at det går over etter graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...