Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Velkommen til våte, kalde Oslo Kasr og Nore! Vi gleder oss til å treffe dere igjen! Og til å se hvor stor og flott Nore har blitt! Håper dere raskt finner ut av hvordan det er å være alene hjemme igjen.. Det tok litt tid for min del, men nå går det veldig bra!
heiamagen Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Heisann og takk for det! Vi koser oss hjemme igjen, men skulle faktisk ønske det var litt kaldere....jeg er så glad i vinteren og hadde håpet den skulle være på plass når vi kom hjem. Men det var uansett godt å komme hjem igjen nå, oppholdet var akkurat passe langt. Hadde sol og shortsvær helt til dagen før vi skulle dra, sa dermed farvel til et forblåst og regntungt Frankrike forrige tordsdag,- helt perfekt! Men å være hjemme alene igjen....hm....hadde det ikke vært for at lillegull er spysjuk i dag hadde jeg sikkert klart å finne på noe moro. Men gutten har kastet opp alt han har fått i seg helt siden middagen i går. Og da snakker jeg oppkast, over hele seg, mamma, pappa, stolen hans og resten av stua. Og så smiler han etterpå! Morsmelk går faktisk bra så vi har ammet mye i dag, selv om jeg ikke tror det er store skvettene igjen der på dagtid nå. Håper han blir fort bra igjen, selv om jeg koser meg foran peisen med avis og nettet skulle jeg gjerne vært ute litt mer Og Nore er nok rimelig klar for å finne lekekamerater!
Tussi og Maja Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Velkommen hjem igjen! Høres helt herlig ut den turen dere har hatt, men skjønner at det kan være godt å komme hjem igjen også. Blir moro å se Nore igjen :-)
Millapril Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Velkommen tilbake til Norge. Regner med at dere har hatt en superfin tur. Dere er jo så heldige som har fått så mye tid samme med Nore begge to! Da er det bare å glede seg til skikkelig norsk vinter...brrrr
Solstråle72 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Velkommen hjem igjen. Kan tenke meg dere har hatt en fin ferie. Men det er alltid godt å komme hjem også. Borte bra, men hjemme best :-):-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Velkommen hjem ja. Vi gleder oss til å se dere igjen og høre alt om turen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå