Gå til innhold

Puss puss, så får du en suss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he..

Nå har Matteo endelig fått tennene sine. To små riskorn har kommet frem i underkjeven, og han gliser, om mulig, enda bredere nå enn han har gjort på leeenge.

Og mamma, ja hun er stolt som bare det kan du tro! Lillemannen har fått tenner!!! *smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra. Endelig kom tennene til lille M. Her venter vi på fortennene oppe. De ligger nå klar på vent og kommer nok forhåpentligvis denne uka. Kos deg med tenner og en glad gutt.

Skrevet

Når skal vi begynne med tannkrem på tannbørsten? Har ikke vært så flink til å pusse i det hele tatt jeg men nå skal jeg jammen ta meg sammen! Den første tanna komfor tre uker siden og den andre lørdag som var. Tror Nore synes det er rarere enn vi, innimellom sitter han lenge med tunga og kjenner på underkjeven...:)

Skrevet

Gratulerer med tenner! Så artig! De ser plutselig mye større ut når tennene kommer!

Kasr; jeg fikk anbefalt av HS å begynne med bittelitt tannkrem på så fort de første tennene kom. (Det skal være tannpasta med 0,1 % natriumklorid.)

Skrevet

Takk for tips! Da blir det tannkrem ved neste butikkbesøk....

Skrevet

Oops! NatriumFLOURID skal det stå!

Skrevet

Endelig har det blitt tenner på den lille mannen din :-) Har har jo vært plaget i lang tid nå, så det var på tide! Skjønner godt at du er stolt, tenner er store greier! Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer med to tannebisser!! Det er jo kjempestas når de titter frem!

Vi bruker Zendium (første tann) tannkremen som du får kjøpt på apoteket. Pleier å ligge sammen med de andre babytingene der :)

Skrevet

Gratulerer med to tenner! Ja, det er skikkelig moro. Vi bruker også samme tannkrem som Samsyn, og det har ikke vært noen protester her i gården. Lykke til med tannpuss!

Skrevet

Gratulerer med to flotte tannebisser!

Vi pusser to ganger om dagen, med tannkrem om kvelden og foreløpig uten om morgenen. Tannpussen går så som så, litt avhengig av dagsformen. Noen ganger går det som en drøm, andre ganger er det bare hyl og skrik. Vi synger, leker, tøyser og tuller, men av og til er det bare full nekt. Går seg vel til etterhvert:)

Skrevet

Gratulerer med tenner! Det er jo så søtt med disse små nusselige bissene som titter frem!

Lykke til med tannpuss!

Skrevet

Gratulerer med tenner til LilleM. Håper han får en liten pause uten tannsmerter, så han kan kose seg litt med de han har fått :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...