Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Skal jeg få bekreftelse på at de kommer til å betale ut penger i permisjonstiden? Eller skal jeg bare satse på at de kommer? Er mange uker siden jeg søkte, og har ikke hørt noe fra dem.. Hadde jo vert greit å vite hva jeg får liksom, selv om jeg vet sånn noenlunde
charlotteb_ Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 ja, du får en bekreftelse på hvor mye de skal utbetale til deg og at søknaden din er innvilget
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Okei, takk skal du ha Prøvde å ringe å spørre, men det virka ikke som om hun visste hva hun snakket om.. Sa at det kom ikke noe bekreftelse før de hadde fått et vink om at barnet var født.. synes det virker rart, da vi går ut i permisjon 3 uker før termin
charlotteb_ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 jo mener du skal får en bekreftelse før fødselen på det, er tre år siden sist men er nesten helt sikker på at eg fikk det brevet før hun ble født og hun ble født to uker før termin.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg fikk ikke vite noe før etter jeg hadde fått pengene Men de styrte noe helt vanvittig og rotet bort papirer osv.. Så ring de og IKKE legg på før du vet at de har alle papirer fra arbeidsgiver o.l!!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 nav er noen store rotekopper spør du meg og du kan få tusen forskjellige svar.Bare ring og pass på de.Sist gang nav betalte permisjonspenger til meg hadde de rota bort søknaden og pengene kom tre uker for seint.Denne gangen har eg ringt om forskjellige ting og fått noen utrolige svar enkelte ganger!!! Arbeidsgiveren min har og veldig dårlig erfaring så nå forskuterer de ikkje lenger under permisjon.
pandabjørn Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 jeg ringte nav og spurte om alle papirene fra min arbeidsgiver var kommet og det var de heldigvis jeg fikk beskjed at jeg fikk foreldrepenger, men får ikke bekreftelsen før barnet er født har du hørt ! men samme for meg for jeg får jo det samme som jeg hadde når jeg var sykmeldt men synes man burde få bekrefelsen noen uker før termin da!
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2007 Ja det hadde vert greit å fått en bekreftelse.. Men jeg snakket med de på kontoret her en dag, og han sa liksom at: "Ja jeg ser du snart skal ha baby å skal ut i permisjon fra 1.12.. du må ha lykke til.. blablabla" Så jeg tror jo det er i orden.. Ja jeg får også samme som når jeg er sykemeldt, så regner med det kommer penger til jul også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå