cath håper Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Må bare få det ut!!! Gleder meg masse til sommeren for da skal vi prøve med våres første. Er nå i snakk med banken om å selge den leiligheten vi har nå så vi kan kjøpe større, som går greit. Er også ferdig med studiene til sommeren og har allerede fått meg jobb! Fikk svar på jobbsøknaden og x antall intervjuer og tester at jeg fikk jobben på fredag som var!(starter ikke før til sommeren , men alikevel) Og sambo sa at han syns at det passer at vi skal begynne å prøve til sommeren... Og mine venner er ikke bedre, har ei veninne som fikk ei lita tulle for to uker siden, og i helgen fortalte min bestis at hun er 8 uker på vei! Er så glad for henne, men nå gikk planene om å være trille veninner i vasken :-) Vil starte å prøve NÅ!!!!
AO3 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hehe, om det er noen trøst, er det maaaange her inne som vet akkurat hvordan du har det! Lykke til med planene deres, det høres ut som om dere har en spennende tid foran dere!
Nummer tre <3 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 signerer meg80 vet akkurat åssen det er.. det er frustrerende! men du har ihvertfall fått en tid å forholde deg til! mange som venter på at samboer'n skal bli klar! lykke til! sommeren er en fin tid å prøve på, et vårbarn er helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå