Trønderbærta Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har ikke spist på et døgn nå, og klarer ikke tanken på noe mat. Har slitt litt med matlysten i det siste, spiser litt en gang om dagen, ellers må jeg ha brus. Men skulle absolutt ha spist mere, kjenner jeg begynner å bli småsvimmel, og prikker i fingrene. Noen tips??
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hvorfor sliter du med matlyst. Matlei eller vært syk eller? B-vitaminer og sink kan hjelpe. Hva slags brus? Kan du erstatte den med 50/50 eplejucie og farris og gradvis helt ta bort brus? Har du foodprossesor? Få lagd suppe: eks: tomater, tomatpure, chili, olje, løk, vårløk, sellerirot. evnt. grønnsaksuppe. Grunnen til at du må ha brus er nok pga, saltet i kullsyren.
Trønderbærta Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Vet egentlig ikke hvorfor, er ikke syk, er vel mer psykisk vil jeg tro, sliter med meg selv, mye tragisk som har skjedd nært meg som tar på ol. Går på coca cola...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ok. Hvis du går på cola bør du gradvis redusere mengden, så slipper du bivirkninger som kommer ved plutselig stopp. Ersatt gradvis med farris/jucie, varm sterk te (finnes mange sterke koffeinfrie teer på helsekost, spesielt lakrisrot vil jeg anbefale). Når det gjelder psyken hjelper det å spise blodsukkerstabiliserende og du vil forverre situasjonen ved å gå på cola, det er helt sikkert! Grøntsaker fremfor frukt. Gulerot og mandler, gidder du knaske på det. Det er blodsukkerstabiliserende! B-vitaminer er viktig for alle som er i psykisk ubalanse, samt fettstoffer, omega 3. Vi går igjennom faser i livet alle mann som er tøffe i perioder for at du skal holde hodet over vann er det godt å snakke med en obejktiv person, har du ansvar for noen er det viktig at du tar vare på deg selv. SEnd meg gjerne en pm. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå