Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 nå sliter vi virkelig her, sønnen min er 15 mnd, han har da sovet hele natta før men di siste mnd har vært ett sant mareritt... legger han til fast til hver kveld klokka halv 8. og hver eneste kveld våkner han rundt ti elleve og hylgriner og sånn holder det på helt til jeg tar han opp.. nytter ikke å la han ligge sånn i flere timer heller.. og prøver å roe han ned å legge han i sin egen seng, men da er det pånn igjen med hyl bare enda verre... så det blir til at han ligger hos meg, men han våkner fortsatt mange ganger om natta selvom han ligger hos meg. har noen noen gode råd til meg her? han sover rundt tre kvarter en time på formiddagen så trur ikke han sover for mye heller..
allergibarn Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 har han fått jekslene? sønnen vår var helt umulig da de kom, kunne våkne 8 ganger på en natt... det hjalp littegrann med dentonox, men det var nok veldig vondt. Vi har aldri tatt han inn til oss om natta. Hvis vi må ta han opp, tar vi han med til kjøkkenet for å få litt vann - så er det tilbake i sengen. Hvis mannen min tar han legger han seg ned igjen selv og vinker natta... men hvis jeg tar han griner han lengre før han sovner igjen. hvis dere ikke vet om noe som plager han, slik som tenner etc må du bare ta en natt eller to og vise han at han får ikke komme inn til dere. Vi gjorde det i påsken da han var 12 mnd, svigermor tok den økta. Forferdelig å høre på men det hjalp. Hun gikk inn til han hvert 5. minutt i 45 min... han hylte like ille hver gang - men kvelden etterpå gikk det 20 min og kvelden etterpå sov han! Han skjønte vel at det ikke var håp. Det er pyton, men så godt etterpå for alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Tann vondter/andre vondter kan sjekkes ut ved å gi han febernedsettende/smertedempende. Legen til guttungen min kunne berolige meg med at det var laaangt bedre for hele familien om vi alle fikk sove en hel natt innimellom enn at guttungen ikke fikk smertelindring overhode. Prøv det. Får dere bedre søvn vet du hva problemet er (antagelig "bare" tenner) og gjør det en gang i blandt når behovet for søvn blir prekært for dere alle. Og husk, tennene er snart ute!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg vil anbefale deg å lese litt på tinasbok.no. Hun har ei datter på snart 17 mnd og opplever noe av det samme du beskriver. Brukernavn og passord er gjest. http://www.tinasbok.no/dagbok/16112007.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå