Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nå er klokken altså snart tolv.. Hun har vært halvvåken i ti minutters tid og drukket litt. Men nå sover hun igjen. Hun var litt småvarm i går (ca 38 i feber). Gav henne en av de minste stikkpillene (60) siden hun gråt og gråt, men jeg syntes ikke det var nødvendig med en 125 paracet. Hun sover og sover. Noen som har barn som "sover av seg" feber som kan si at dette er normalt? Hun er 6 mnd. om en uke. Og hun har ikke feber lenger nå.
*smula* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Det er viktig at hun får i seg væske. Så jeg ville vekket henne så hun fikk drukket, og så evnt latt henne sove igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå