Gå til innhold

Hmm.. lillemor sover FORTSATT!!


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er klokken altså snart tolv..

 

Hun har vært halvvåken i ti minutters tid og drukket litt.

Men nå sover hun igjen.

 

Hun var litt småvarm i går (ca 38 i feber).

Gav henne en av de minste stikkpillene (60) siden hun gråt og gråt, men jeg syntes ikke det var nødvendig med en 125 paracet.

 

Hun sover og sover.

 

Noen som har barn som "sover av seg" feber som kan si at dette er normalt?

 

Hun er 6 mnd. om en uke.

 

Og hun har ikke feber lenger nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig at hun får i seg væske. Så jeg ville vekket henne så hun fikk drukket, og så evnt latt henne sove igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...