Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Vi har vært så heldige ang søvnen på dagen, for lille tulla har etter hver mating bare lagt og pludret litt for seg selv, og etterhvert sovnet uten at jeg har måttet gjøre noe for det.. ... helt til NÅ! Nå vil hun ikke ligge for seg selv når hun er trøtt, og gråter hjerteskjærende. Hva skal jeg gjøre? Andre med samme problem? Jeg har både prøvd å ta henne opp og bysse henne i søvn, og også prøvd å la henne gråte til hun sovner... og hun sovner til slutt i begge tilfellene.. men begge er ganske slitsomme synes jeg;( Noen med erfaringer?
Piipii Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Lillemann her har aldri sovnet av seg selv, men på dagen legger jeg han bare i vognene og innen jeg har fått pakket på han voksiposen så sover han, sovner han ikke med en gang sovner han med en gang han kommer ut på verandaen. Så frisk luft gjør susen her:)
Mia_I Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Vår gjorde heller ikke det - måtte trilles, inntil jeg kom på at jeg bare kunne legge henne i vognbaggen inne, da tror hun vel at hun skal ut å trille, og sovner av seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå