Gå til innhold

Hva jobber dere med og.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sovende nattevakt i boliger med utvilkingshemmede. Jobben gir meg penger:) Og fri til å være hjemme med barna på dagtid. (De går litt i b.hage for å ha andre unger å leke med, men er mye hjemme, blir hentet tidlig.

Skrevet

Jobber som instruktør på treningssenter. Har det meste av forskjellige typer treninger og mye veiledning av andre instruktører, noe hjemmekontor.

 

Jobben dekker et stort sosialt behov, har masse venner der. Både kollegaer og kunder. Jobben gir meg en god helse og sprek kropp. Jobben er veldig fleksibel. Har litt mer fritid pga andre måter å tenke stillingsandel på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...