En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg har allerede kjøpt meg en ny BH, forrige lørdag.. Hadde da gått opp to cup-str, men nå klemmer jo denne her noe helt forferdelig og?? Tror det blir en shoppings til i morgen... Flere? Jeg er bare 6+5 i dag...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke hvor mye puppene "skal" vokse jeg. Men de vokste mye i starten hos meg også, gikk fra en liten B-cup til D-cup innen uke 12. De vokste fort å jeg fikk masse strekkmerker (har ikke fått strekkmerker noen andre steder, enda da) Men de stoppet der, å har hold seg til en D-cup så langt. Er nå 34 uker.
Gjest mphs Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Mine har nesten ikke vokst og jeg kan fortsatt brukke samme bh som flr. Er i uke 22. Vokste ikke noe særlig i forige avangerakap heller , men så ut som dolly parton 4-5 dager etter fødselen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 mine har ikke vokst, eller har nok det- men alle bh'ene mine passer fint enda. er 26+1 idag
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Fra C til E så langt... Er jo litt kult også, da
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Dere er heldige!!! Jeg har fortsatt god plass i mine 75a-bh'er, og jeg er i uke 27... Alt vokser unntatt puppene... Urettferdig:-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Mine gamle passer fortsatt uten innlegg men fikk også en del avlagte av ei venninde som har større pupper enn meg. Helt genialt i og emd at man ikke aner hvorhen dette skal ende;) Mine vokste mest frem til uke 11 er nå 13+1 og ike skjedd noe på en stund her.. Men søren så ømt og slitsomt det var en periode. Måtte sove med bh.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå