Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer har fra begynnelsen av bare kommet med syke forslag til navn. holder på og bli sprø for vi blir bare ikke enig..hehe...

så nå har vi kommet frem til dylan christoffer eller christoffer dylan. hva syns dere om det? er det bare eg som har blitt så vant til syke forslag at jeg syns dette var fint??hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare Christoffer da?

Skrevet

eg foreslo christoffer men problemet er at han er sykelig opptatt av bob dylan og derfor gjerne vil kalle han noe lignende. andre forslag han har kommet er f.eks. james douglas(pprnnelige navnet til en i the doors) men der har eg satt foten helt ned!!! har ingen engelske slektninger så syns det vil vært grusomt.. derfor har eg så smått blitt vant til dylan som er mye bedre...

Skrevet

Er det ikke litt merkelig å kalle ungen for dylan om han er norsk da? Christoffer er fint!

Skrevet

JOOO!!er det, men han gir seg bare ikke... sinnsykt sta på dette, trodde han bare tullet seg i begynnelsen men det har jo gått opp for meg at han mener det, dessverre... eg liker aller best jonathan men det ble helt nedstemt så dette er liksom det beste vi har kommet frem til så da lurte eg bare litt på om det var eg så var blitt så vant til syke navn og derfor eg syns dette var forsåvidt fint..hehe...men tenker eg bare kalle han for chrisoffer eg da, så kan han ha dylan som mellomnavn...

Skrevet

Synes Dylan ikke er så pent. Men det er bra vi har forskjellig smak, ellers hadde det jammen blitt kjedelig!

Skrevet

Jeg syntes Dylan Christoffer var finest jeg.Lettere å uttale enn motsatt. Trenger vel ikke norskt navn selv om man er norsk. jeg skal gi sønnen min et engelsk navn.

Skrevet

Christoffer Dylan høres litt sånn Leif Per ut synes jeg;) no offence.. hehe.. om du skal ha navnet med, ville jeg hatt Dylan Christoffer. Men jeg hadde nok satt ned foten og sagt at vi fikk velge noe helt annet.Det er jo viktig at en finner navn begge vil ha :)

Skrevet

bob christoffer!!!!!!

hehe.

dylan christoffer tror jeg det måtte ha blitt om jeg måtte velge...men jeg tror jeg hadde satt foten ned å sagt nei til dylan i d hele tatt...this is norway, and we are not the doors lizm...

Skrevet

tar meg absolutt ikke nær av noe, så må bare si det dere mener, bare glad for det!!! hehe, bob christoffer ja, tør eg ikkje foreslå en gang for han kommer sikkert til og like det..hehe..sær smak....hr en jente som heter maria og så blir lit rart med ett engelsk navn syns eg, og så blir det jo helt rart med etternavnet etter dett engelsk fornavn..hehe..jaja, bra eg har 103(lange dager!!) igjen til og bruke litt kvinne list til og overtale han til noe annet...:P

Skrevet

Skikkelig patetisk!! :o)

Hehehe... Christiofer er fint! MEn Dylan??? Nei, nå er jeg en gammel Beverly Hills 90201 fan, så for meg blir det HELT feil med det navnet! Selv om jeg , som sikkert alle andre, forgudet Dylan.. Han var jo bare sååååååååååååååååååå kjekk...

I tillegg ville jeg nok ikke valgt den kombinasjonen, ville nok ikkke valgt to navn i det hele tatt :o)

Når det er sagt, er jeg veldig for litt internasjonale navn, det som er synd med dem er at det blir så teit her i norge, for de uttales jo ikke slk de "burde"..

Lykke til med navn valg, vi må snart sette i gang også! Aner ikke når det gjelder guttenavn, jente er så og si "bankers"....

Skrevet

men skal dere bruke begge?

synes Dyland Christoffer var fint jeg,men hadde bare brukt Christoffer.

virker som det er det nye navnet,jeg kjenner mange på 25-30 som heter det, nå kommer det visst igjen:-)

Skrevet

ja, christoffer liker eg så eg får vell kanskje gå med på ett kompromiss...hehe...er bare så vant for forrige gang hadde vi navnet klart før vi visste hvilket kjønn det var og eg synes guttenavn er så vanskelig!

Skrevet

Sorry, men jeg syns det ble harry å bruke Dylan.

Skrevet

Oi, få ham til å droppe Dylan...

Kanskje dere kan finne et annet navn på D heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...