Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Man gjør alt for sine barn, det gjør jeg også. MEN, det finnes en del ting jeg ikke ville ha gjort. Var på besøk hos ei venninne i grå, hun har baby på 4 mnd som er førkjølet og tett i nesen. Hun synes ikke snørrsugeren man får kjøpt til å suge ut snørr fungerer så hun suger det ut av babyens nese selv. Jeg pleier ikke være så fisefin men ÆÆÆÆSSSSJ det var ekkelt,rett og slett. Vi diskuterte dette veldig, hun mente alle gjorde det på små babyer, men det har ALDRI jeg hørt. Hvis du ser dette innlegget N så ikke bli sur da ;-), jeg fikk faktisk litt sjokk over hvordan du klarte å gjøre det uten og kaste opp....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 hahahaahahhaha... stilig. litt ekkelt, men stilig. jeg hadde en hund engang som ble kjempeforkjølet og det eneste som hjalp var å sette munnen min over nesa hennes og blåse INN for da nøys hun snørra ut etterpå.. det dumme var bare at noen ganger var jeg bare ikke rask nok til å flytte meg og fikk grønn hundesnørr over hele ansiktet mitt. haha
Learning to fly Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det hadde ikke jeg gjort heller. Ekkelt synes jeg, men hva andre gjør er deres sak:) Selv om jeg synes tanken på det er ekkelt også
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Urk, nei det hadde ikke jeg gjort heller...
Turid Laila Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Suger det ut av nesa med munnen? Fysj, nei det kunne jeg ikke gjordt. Men peller de ut med finger'n om busene er langt ute...
mammamamut Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Fysj!! Så ekkelt! Nei d har jeg IKKE gjort! Heller venta til de vr såpass langt ute at jeg fikk tak i det md fingen.
cherry coke Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Synes ikke det var ekkelt, jeg. Var helt vanlig å gjøre det før i tiden. Det er da bare litt baby snørr=)
Mockanin Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Husj ja. Ekkelt.. MEN det er ikke godt å si hva jeg hadde gjort om ungen var potte tett og desperat etter å få ut guffa.. Mulig jeg i frustrasjon kunne ha funnet på noe sånt... MEN jeg hadde nok slitt litt med det etterpå asså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå