ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei igjen! Kan du se om jeg har El denne mnd? Hadde masse El - slim lørdag og søndag ( i går ) men ingen EL - smerter som jeg alltid har! Hadde nesten positiv El - test i går ved 16 tida, og knall positiv EL-test i dagtidlig ved 10 tida, men INGEN EL -smerter som jeg ALLTID har! Hadde sex i går ved 15 tida! Ser du om jeg blir gravid denne mnd, og blir det jente i august som du har spådd meg før eller? Er født 11.05.67 Mvh
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Før opp at ja på at du hadde el i går,trenger ikke bestandig og være med smerter.Ser den skjønne jenta de.Så det er no et stort pluss at du hadde sex i går.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Hei og takk for svar! :-) Unnskyld maset mitt! Du ser at jeg får ei jente til, altså ser du fødselen, at jeg føder henne og at hun er hos oss fysisk i familien? Uff, ble litt rotete spørsmål dette her! Men mener du at jeg helt sikkert får ei jente til, og at du ser hun sammen med oss? Er så spent på om jeg ble gravid i går, eller kan det være at den jenta du ser jeg kommer til å få også kan bli unnfanget senere,f.eks i desember eller januar? Mvh
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ser hatt du holder henne i dine armer.Alt kommer til pg gå bra.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Tuusen tuusen takk Aurora! :-) Så selv om det kan gå galt og at evt. egget ikke fester seg eller det ikke klaffer denne mnd. heller så ser du altså at jeg får ei jente til!? Håper det ikke blir lenge til, og at jeg får henne i løpet av 2008! :-) Mvh
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for svar Aurora! :-) Så selv om det ikke skulle klaffe, at egget ikke fester seg ol. denne mnd så er det likevel klart at når jeg blir gravid og svangerskapet går bra, så er det ei jente jeg føder neste gang? Mvh
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 jepp ser ei jente på deg ja.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2007 Tuuusen takk Aurora! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå