>>>>>>m<<<<<< Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg har en sønn på 3 år som virkelig ikke kan fordra å dusje. Vi har en badebalje til han nå som er relativt stor, men vi skulle gjerne hatt en som er enda større. Er det noen her som vet hvor man kan få tak i baljer? Har lett rundt og vet de har noen både på europris og obs hypermarked, men ingen som er store nok. Er det en "baljebutikk" vi bør vite om? Vi blir glade for alle svar :-)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Er ikke sikker jeg, men har et forslag. Hva med å sjekke i hyttebutikker? I umoderne hytter uten bad er det jo vanlig å ha baljer, vi har det på hytta i alle fall. Vet ikke hvor de er kjøpt da de er eldre enn meg, men kanskje verdt å sjekke ut?
Gladros Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg kjøpte balje på coop. Den er egentlig beregnet for salting tror jeg(tror det het saltbalje). Den er såpass stor og med høye kanter at mine barn har badet sammen i den.
Tante Barbara Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Du kan finne store badebaljer med prop på OBS. Det er veldig praktisk. Broren min hadde en som var så stor at jenta hans badet i den til hun var seks år. Hun er ikke liten for alderen.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Er det den med de blå håndtakene og blå propp? Det er i såfall den vi har fra før...?
Tante Barbara Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Ja, men de fins i forskjellige størrelser. Broren min har en som er mye større enn den jeg har.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men for en stund tilbake så jeg en som jeg i alle fall synes var DIGER på Skeidar (Alna i Oslo). I Den avdelingen der de har mye ting og tang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå