Gå til innhold

Kobberspiral????

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få satt inn kobberspiral om 3 uker. Er dere som har det fornøyde med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er superfornøyd med min har hatt den i litt over et år nå,og ingen problemer den er jo bare der slipper å tenke på den....

Skrevet

Hvor mye betalte du?

Skrevet

Jeg er super fornøyd! Jeg betalte litt over 400kr, dt var ink. legetimen.

Skrevet

Har hatt det og var veldig fornøyd. Litt kraftigere mens i et par dager, men det er bare å ordne seg.

Betalte 350 kr pluss legetimen

Skrevet

Kanskje et dumt spm men kan man selv kjenne de trådene på spiralen?

Skrevet

Veldig fornøyd :) Trådene er klippet kort her, så jeg kan kjenne dem hvis jeg viiirkelig prøver ;o)

Skrevet

men når man skal sette inn tampong og slik da, kjenner man trådene da??

Skrevet

Jeg merker ingenting til det. Hadde kanskje vært litt mer skeptisk mht tampong hvis trådene hadde vært lange. Har hørt om folk som har dratt den ut ved et uhell.

Skrevet

Tråden blir klippet veldig korte. Kan kjenne at det " noe" der like før mens når livmor er litt åpnere.

Skrevet

Uff jeg syns det høres litt skummelt ut jeg hehe. Mange dumme spm her man skal som sagt sette inn om ikke lenge og har aldri hatt det før, men skulle tro mannen kjenner de trådene da hvis man har samleie, bare tenker på hvis man altså kan kjenne de selv?

Skrevet

Samboeren min kjenner ingenting (kanskje han har kort tiss....he, he), men jeg har hørt om de som har kjent det. Det er masse forskjellige erfaringer med dette. Jeg har hatt det to ganger og ikke merket noe som helst, mens andre sliter. Bare prøv. Det er jo ikke så himla dyrt hvis det viser seg at du heller ville hatt noe annet :)

Skrevet

Tusen takk for alle de gode svarene "jau". Da ordner seg nok hehe:-) ha en strålende dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...