Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 nå er jenten min 2,5 år og er egentlig altfor stor til vogna.. tenkte kanskje selge den, men det er vel ikke for tidlig å slutte med vogn? når sluttet dere å ha barnet i vogn?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Eldste sluttet da han var 2 år og lillebror overtok. Han en paraplytrille vi bruker innimellom (han er 3 år nå)
*Rutletutt* Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Tobias har vel ikke brukt vogn siden han var rett før 2 år. Stort sett vil han gå selv, men vi har en Carena Easy til kjøpesenter, turer ol sån i aller tilfelle;o) Han er snart 3 nå, og trillen har vel stått ubrukt siden før sommeren i allefall...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Veldig individuellt tror jeg. Min sov i vogna til han var godt og vel tre, men brukte den ikke utenom det. Men vi brukte trille på lange turer (feks byturer med mye trasking) i enda ett år tror jeg.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Vi hadde også så godt som sluttet når hun var så gammel,men kjøpte en helt enkel trille (300,-) uten liggestilling og kallesje, som vi har brukt hvis vi skulle gå veldig mye/langt...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jenta mi er 18 mnd, og vogna brukes kun til soving eller for at jeg skal kunne holde styr på henne om vi må på butikken. Ellers går hun selv, så når hun er ferdig med å sove på dagtid, så er vi vel ferdig med å bruke vogna.
jua 10.12.05 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jenta mi er snart 2 og elsker å gå tur med vogn, hun sover også i den på dagtid.Kommer til å bruke den et års tid til, hvis hun vil da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå