Gå til innhold

Bøker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vet om noen gode bøker for småbarneforeldre? Skal ha baby i februar, og kunne tenke meg å kjøpe noen bøker og lese litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil anbefale "mamma for første gang" og "på vei" - begge av Gry Nylander. Er førstegangsfødende selv, og synes disse bøkene var velig fine. Dessuten er "verdens beste pappa" av Per Asbjørn Risnes Jr. veldig morsom lesning!! Og den er ikke bare forbeholdt pappaene ;) Den ser på svangerskapet og det første året med en litt mer humoristisk vri, samtidig som den gir masse nyttige tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig angående "på vei" av Gro Nylander. Veldig nyttig og bra skrevet! Jeg planlegger å lese "Mamma for første gang" snart. Ellers har jeg "verdens beste mamma" (kine gleditsch) som er av den morsomme sorten. Har tenkt å ønske meg "sove hele natten" og "foreldrehjelpen" til jul ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovebøkene av Karin Naphaug og Nina Misvær tror jeg er bra, lurt å lære teknikkene på forhånd! De står på min ønskeliste til jul

 

Kine Gleditch boka er kjempemorsom, men både den og Per Asbjørn Risnes boka bærer preg av at de ikke er nye. Sistnevnte ble utgitt i 2003, men trykket opp på nytt nå og mammaboken er fra 2004. Både mannen og jeg så på de som humorbøker og ikke noe annet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...