Scorpion73 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jentene mine er drøye 9 måneder nå, og alt går i grunnen fint. Men problemet er matsituasjon; Hu ene er tydeligvis lei av grøt, og spruter den ut over hele bordet så snart hun har fått ei skje i munnen... Mens fruktpure'en går ned på høykant. Samme med middag; det eneste som har falt noenlunde i smak er to glass av Hipp sin 6 måneders babymat. Det øvrige kommer ut igjen... Har prøvd 8 mnd'ers maten, og moser den med stavmixer da biter er helt uaktuelt, men de liker tydeligvis ikke smaken uansett...(dette gjelder begge to) Så er det noen som har noen gode råd??? Måltidene tar jo fort drøye timen, og da er det jo ikke så lenge før det er på'n igjen...
Learning to fly Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Gi de skiver og la de spise selv.
Learning to fly Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ett annet tips:kok potet, gullerot, brokkoli og andre grønsaker i staver og gi slik att de kan holde staven i handa selv og spise. Må gjøre dette med min på 8 mnd. Da spiser han vertfall litt. blir litt gris, men pytt sann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå