Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, med 6 uker igjen til termin lurer jeg på om det er for tidlig å vaske de minste klærne og sengetøyet?? Har så lyst til å begynne å vaske, men så tenker jeg at det er da alt for tidlig.... Og alt skal vaskes på 60 grader ja? Herregud så mye jeg burde vite som jeg ikke vet, (eller har fortrengt....) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vasket masse, og lagt det ned i skuffene. Det blir jo ikke skittent dersom du legger det bort etter vask? Jeg vasker det pga alle som kan ha tatt på det i butikken, og for å fjerne de stoffene de er tilsatt for å holde seg pene i utstillinga... og de kommer jo ikke tilbake når du har vasket dem hjemme!

 

Når det gjelder temperatur, vasker jeg det på de gradene som står på plagget. Dvs både 40 og 60. Sengetøy og undertøy går på 60, da...

 

:o)

Skrevet

jeg har vasek klærne nå, og har 6 uker igjen. greit med alt som er unnagjort. jeg vaska klærne på 30 grader, da de ikke er skitne, men bare skal bli "rene".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...