mamsen & guttaboys Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 hehe...her satt jeg ved datan tidligere i dag, og hva er det som skjer? joda......plutselig kjenner jeg at pysj jakken min er våt.....hmmm...det viste seg at det er lekasje på meieriet.....hahahaha..... mener det er litt tidlig jeg. (men det e sikkert normalt dette også) er 26+5 i dag nå...men det kom bare en gang av seg selv, men det kommer mye hvis jeg klemmer.... hehe...ble så fortenkt da jeg merket det at jeg begynte bare og le...hehehe.......har aldri hatt så store pupper. har ikke akkurat kunnet gått rundt med en diger kløft mellom puppene, sambo er jo helt på styr, klarer ikke å holde fingrene unna...hehehe......må¨bare le jeg:) hehehe
RaPe Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 hehe, godt du ser humoristisk på det! -men det "anbefales" ikke akkurat å klemme på brystene.... og hvorfor skal du gjøre det... Bare vent til etter fødsel, da står gjerne spruten!
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hoho, akkurat det samme skjedde meg i går.. Satt i pyjamasen og så på tv. da jeg plutselig blir oppmerksom på en våt flekk. viser seg at meieriet osm du kaller det, har lekki måtte bare le jeg og.. stas med store pupper aldri hatt det jeg heller, så jeg syns det er så moro
mamsen & guttaboys Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 hehe...er førstegangs da vettu, så det er så nytt...måtte klemme for å se om det virkelig var ut av puppen det kom, å joda...men det har heldigvis ikke lekket nå mere siden da..... oppdager noe nytt hver dag:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 bare vent dere ;-) jeg er andregangsfødene nå, og har så vidt begynt å lekke nå ( 25 + 1 ) sist begynte jeg oxo å lekke på denne tiden, og det ble mer og mer mot fødselen, måtte legge i ilegg noen ganger ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå