Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 skal man gi vann i tillegg til mme? har en jente på 6 uker. lurer på om hu får i seg nok væske bare med mme. hun får også litt mm.
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 eg gir litt vann til mi. har gjort det siden hun var 6-7 uker.. koker litt vann og tar på flaske og kjøler ned. gir henne vann 2-3 ganger på dagen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 trenger ikke vann når de er så små, viss bleiene er våte, får hun i seg nok drikke med mme og mm
Willy Wonka Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg gir vann av og til. Marius er 6 uker
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg gjorde bare det når det var varmt, de trenger ikke det egentig. Men det kan være lurt så de venner seg til smaken, bare noen få ml så de ikke blir mette av det. jenta mi er nå 4,5 mnd og drikker vann helt uten problemer ved siden av grøten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå