Gå til innhold

uff stakkars lille jenta mi hehe.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho elsker å leke i sin Rainforest™ Jumperoo™ så satt henne i den og gikk å tok oppvaska. Kan se henne fra kjøkkenet men står med ryggen til da når jeg vasker opp. er lite problem da ho klager veldig høylytt hvis ho vil opp. Så syntes jeg plutselig ho hadde vært stille lenge. (den lager lyder når hun hopper eller leker....) Og der hadde hun jaggu sovnet stående i den....

Har aldri skjedd før, vanligvis klager ho kjempemye når ho er sliten og trøtt.

 

Ho hadde nok ikke sovet der mer en et minutt eller to da så det var ikke falig. Men er vel neppe beste stedet å sove (eller karnsje ho syntes det var kjempe godt å sove der hva vet jeg.). hehe. Nå ligger ho hvertfall i senga si.

 

Tror nok pappan kommer til å le litt når jeg forteller det det i kveld ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...