Lillegutt og jeg Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen som har erfaring? Jeg har nettopp kjøpt en sånn sele, men det virker som at gutten min får vondt/ubehag når jeg tar bena hans rundt magen min. Han er vant med baby bjørn bæresele hvor han jo ikke har bena så langt fra hverandre/mindre stoff mellom bena. Virker som at han er stiv og at dette derfor ikke er godt. Han har godtatt det de to gangene jeg har prøvd etter litt "vugging", men hver gang vi prøver på nytt så begynner han å grine (sånn vondt-grining...) Skal jeg fortsette å prøve, eller kan dette gjøre vondt verre? Håper noen vet:)
Gjest Ut på tur Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 prøv bæreforumet på tettinntil.no Der er det helt sikkert mange som kan hjelpe deg. litt jobb å melde seg inn, men det er bare for egen sikkerhet
Twins i magen <3 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hvor gammel er han? Jeg har selv en MeiTai, og knøttet her har sittet i froskestilling med beina "krøllet" opp under seg, slik jeg leste på en side om bæring i MeiTai. Tror de skal/kan sitte slik ganske lenge.
Forskeren Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Pass på at rompa er lavere enn knærne, så han ikke sitter i spagaten. Ha litt bøy på knærne hans også. Hvor gammel er han? Eldstejenta mi ble først bært i babybjørn, deretter Ergo (samme "bredden" som på Mei Tai egentlig sånn ca) - hun var litt "stiv" i hoftene, måtte vente til hun var rundt 8 mnd før hun ville sitte sånn. Minsten har blitt båret i sjal siden nyfødt (da i froskestilling) og tåler godt å sitte bredt med beina nå (han er 5 mnd). Men han er lang, har lange bein, sikkert lettere da (jenta mi hadde korte bein). Lykke til!
Lillegutt og jeg Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Han er 4,5 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå