Gå til innhold

lAMELA

nickoline og supermann

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORDAN har du det i dag da

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, takk for at du tenker på meg... jo vi snakker da ikke, men jeg leter etter leilighet flere ganger om dagen på Finn.no

Og venter på at avisen skal komme ut 2 ganger i uken.

Tirsdag og fredager.

Hvordan går det med dere da ?

Håper dere slipper dette.

Ikke noe kjekt.

Skrevet

snakket med han på telefon i morges. på vei hjem. sa han gledet seg til å komme hjem. håper det er fordi vi er her....... men jeg er sliten. hatt sykt barn hele helgen.

pappa skulle egentlig passe andreas her i natt, men har fått time på legesenteret i morgen tidlig så blir hjemme. håper jeg kan få sykemelding selv også.

hadde en psykisk reaksjon på siste terapi time. skikkelig guffent. og igjen sliter jeg med hjertebank. hadde høyt blodtrykk i sommer og mangel på b12 og folat. fått sprøyter, men er fremdeles helt skutt.

hvor bor du da. Er det vanskelig å finne et sted å bo?

Skrevet

Uff, det er ikke alltid like lett med barn, og spesielt nåe en ikke er frisk selv.

Da skal det en god porsjon tålmodighet til ja.

Får håpe du får sykemelding selv da.

Jeg bor på Askøy utenfor Bergen, og her er nesten ingenting til leie.

Og skal jeg flytte til Bergen så er det en annen kommune og da må hele papirmøllen i gang igjen.

Fysioterapi, barnehage og assistent i barnehagen. + spesialpedagog.

Skrevet

spesialpedagog?

har vissti ikke fått med meg hele historien din......... har du barn med spesielt behov.

kanskje mannen din trenger en egen assistent og pedagog også.........ha ha........den var stygg. dagens galgen.......

Bergen er en flott by da. Tror du fikser papirmølla. Har du vært i kontakt med utleiemegleren?

Når skal du egentlig føde. synes oppriktig synd på deg. vi slet når jeg gikk med Andreas også, men ikke så intenst som det er hos dere!

Skrevet

Hehehehe, nå fikk jeg meg en god latter... takk for det.

Har sett inne på utleiemegleren men en må vist logge seg inn, så jeg venter på mail med passord fra dem.

Eller var det ikke der det ?

Jeg har termin 20. mars og vil så gjerne flytte og komme skikkelig i orden før fødselen. Kommet inn i nye rutiner og sånt.

Skrevet

de har visst ikke noe i Bergen heller.

Er du kresen eller går det på økonomi. Jeg var jo egentlig klar for å flytte herfra da. Enten var det for dyrt, for lite eller for simpelt....... ikke lett altså.

men sambo er en grei type. han hadde ikke latt meg og tassen i stikken. han hadde hjulpet oss med penger om det var det det stod på........heldigvis.

Skrevet

Åh, heldiggris.

Nei her i huset får jeg ikke en krone av sambo.

Selv ikke den gang jeg bare hadde 400 kr til mat hele mnd.

Nei. Jeg har fått nok av alt som har med han å gjøre på det planet.

Tror ikke jeg er gniten, og jeg er villig til å betale opp til 10.000 i mnd .

Men det skal da være en plass som vi kan bo i flere år så vi slipper å flytte og flytte.

Og det er ikke så lett....

Må ha 3 soverom og barnehage og barneskole i nærheten.

Og det bør våre minst 80 kvm.

Det blir jo tross alt 3 unger boende.

Og jeg nekter å bo i sentrum.

Helst Bergen vest, Fana sentralt, Åsane eller Fyllingen. I den rekkefølgen om det er i Bergen da.

Skrevet

det skal litt til å få det til å gå rundt......... , men han må jo betale bidragene sine da ihvertfall.

*skal han ha kontakt med barna sine da???

Får håpe du finner et passende krypinn da!

Her er Tassen i seng. orker ikke kle på å gå ut. er jo tåke til nesa har jo.........

fått time hos legen til oss begge i morgen tidlig, så pappa kan sove hjemme i sin egen seng. kanskje greit også. mamma skal operere noe i munne n i dag og trenger kanskje litt hjelp. i tilegg til at hun operert foten sin for 3 uker siden. stakkars.

Sambo begynner i ny jobb denne uka. Får ny bil på onsdag. Da blir det litt mer forutsigbart med penger. Tror ikke han kommer til å tjene noe dårligere ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...