nøste... Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei I går var jeg innom Vero Moda og fant da en kjempefin ytterjakke/kåpe som var perfekt for gravide mager, selv om den ikke er en mammajakke. Den var halvlang og A-formet og er såpass fin at den kan vi bruke nå som julebord og selskaper krever litt penere klær. Fantes i brun, mørk grå og svart. Kr 799. Ikke av de billigste, men siden den ikke er en typisk mammajakke, kan den fint benyttes når kroppen ikke er så stor lenger også. Jeg har lett lenge etter ytterjakker som ikke er av vind/fritid typen. Tenkte kanskje at flere hadde samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå