♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har nettopp registert meg. Hvordan er dette med Pay-pal?
snartmammapåny Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg betaler alltid med paypal, veldig lettvindt. Følg linken til paypal etter du har vunnet en auksjon, så skal det ikke være noe problem å få det til. Husk å bare by på selgere som sender varer til europa og norge. Fraktkostnaden kan variere fra selger til selger så sjekk ut fraktkosten og by på den billigeste;)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Takk klua, da får jeg prøve meg )
Turid Laila Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Lykke til! Det er veldig gøy!! Venter to pakker i posten i løpet av uka jeg:) Tjohooo
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Takk HockeyMom! Er det så billig som folk skal ha det til?
Turid Laila Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg syns det er veldig billig. Merkeklær og sånt er vedig billig. Pluss at du får ting som man ikke får tak i i Norge. Feks hockeyartikler, hehe! Dollaren er jo så lav også så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå