ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei! Etter SA, i uke 10 i juli er det bare tull med syklusen min! :-( Forrige mnd var EL på dag 26, men den er vanligvis på dag 19 - 21! Er i dag på dag 23, og hadde masse EL-slim lørdag og søndag ( i går ), nesten ingenting i dag! Men det er ikke før i dag at EL-testen er positiv! Hadde nesten positiv EL-test i går ved 16 tida, men ikke helt positiv slik den var i dag tidlig! Når er da EL? Er det slik at EL er 24 - 48 timer etter helt positiv test eller kan EL testen være positiv ettter EL? Har ikke hatt EL-smerter heller og det pleier jeg ALLTID å ha,hadde bare slimet så jeg lurer på om kroppen rett og slett lurer meg denne mnd! :-( Noen som har vært borti det samme?
Scorpiogi Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Er det ikke sånn at EL er på den siste dagen på el-slim? Eller kan være...... Syns jeg har lest det. Og da stemmer det jo at den er positiv i dag.. Tror jeg
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Skjønner hva du går igjennom..Etter min ma i august har syklusen min også vært på tur..Jeg får alltid el etter at slimet har gitt seg, så det tror jeg ikke du skal tenke på, det tror jeg er ganske normalt! Testen er helt negativ igjen når el finner sted, testen er aldri positiv etter el. Det kan godt være at du har positiv test i morgen tidlig også, jeg har alltid positiv test i to dager, hvis dere har samleie i kveld, tirsdagskveld og onsdagskveld er det nok store sannsynligheter for at dere treffer hvis kroppen din er klar for spire igjen enda. I min forrige syklus fikk jeg utslag på el-test på dag 22 og 23 i syklus..TR kom nøyaktig 14 dager etter, mannen min var bortreist så det klaffa ikke for oss da..I denne pp fikk jeg positiv el-test på dag 16 og 17, så om 6 dager har jeg IKM..Har ihvertfall jobbet godt for å få det til i denne pp:-)Er fryktelig spent...Så nå er det bare til å krysse fingrene for at det klaffer for deg denne pp:-) Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Hei, og tuusen takk for svar! Ja, man blir helt oppgitt over sykluskrøll og Sa! Har prøvd i over 1 år nå, og har hatt 3 SA i løpet av denne perioden og det tar på, særlig psykisk!:-( Nå kan jeg jo ikke klage, for jeg har jo 4 flotte barn fra før, og det er flere som har strevd lenger enn meg, men vi har dette håpet om en liten baby til og håper jo at det klaffer snart! Er jo redd for at det ikke klaffer flere ganger, og særlig når det blir så mye tull med syklusen! Har alltid hatt EL - slim i samsvar med EL-testen og i tillegg hatt mye EL -smerter så jeg har alltid kjent godt når EL er, men denne gangen, hadde jeg ikke EL smerter og slimet kom FØR positiv EL-test! Får tro at det ordner seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå