to ganske tette og helt ferdig Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg er andregangsfødene uke 17 +4 og mener ganske bestemt at jeg har kjent liv, når jeg begynte og kjenne det var det ganske klart, men nå kjenner jeg ingen ting. Eller dvs det hender jeg kjenner små svake dunk, men er så usikker. Har ikke hatt smerter, blødning eller noe som tilsier at det skal være noe galt. Men går liksom med en litt urolig følelse inni meg, akkurat som det er noe som ikke stemmer. Er fortsatt kvalm, men det har bedret seg litt. Hva bør jeg gjøre? Noen som har fått "den følelsen" hva ble utfallet?
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Så tidlig er det mer vanlig å ikke kjenne liv hver dag, enn å gjøre det. Så alt er helt sikkert i sin skjønneste orden. Men det er ille å gå og være bekymret. Så hvis du er veldig engstelig hadde jeg tatt en telefom til legen, og bedt om å få kommet inn for å høre hjertelyden. Men som sagt alt er noki sin skjønneste orden. Du skal vel snart på ultralyd også
mamiladi Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg har kjent masse liv, men hadde også et par rooolige uker i uke 17 og 18. Jeg var på ul i den perioden det var rolig og så at alt sto bra til med junior :-) Bevegelsene var der men jeg kjente de ikke. Nå er jeg i uke 20 og synes at det lettere å kjenne bevegelser igjen. Kjenner litt hver dag nå. Hvis du er kjempebekymret så er det kanskje greit å spørre legen om å få sjekket at alt er bra. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå