Gå til innhold

Good morning sunshines:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dag, nye uke og nye muligheter!

Mange nye EL og IKM. Spennende:-)

Hatt en fin helg?

Skal liksom lese til eksamen jeg nå..men det går jo ikke når jeg bare sitter på BIM og koser meg! Hmm...

Hadde min siste fest på lørdagen...nå er det alkostopp på denne jenta her!

Baby next, satser vi på:-) EL til helgen. Så nå blir det mange rolige kose- helger på meg og samboer fremover..film og pizza:-)

Han gikk forresten ned på kne og fridde denne helgen også, så nå er alt bare velstand! Alle rundt oss ble så glade..og TENK så gøy det kan bli å gi de en nyhet om baby til jul?!! Åhh.. *drømme drømme*

Ha en strålende dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig og gratulerer så masse med nyforlovelse. Det å holde seg unna alkoholen går så lett så.

Jeg røyka da jeg fant ut at jeg var gravid (rett over nyttår 2005), (og hadde jo kost meg med litt alkohol i romjula). Meeen, å kutte det ut var heldigvis så lett som bare det. Og nå som du vet at du skal bli gravid, får vi håpe det går superlett og fort. Kanskje dere får dere en koselig julegave ja. Det hadde vært noe det :)

Lykke til!

Skrevet

Gratulere som forlovet! :)

DiB og BIM er farlig for arbeidslysten, ja! Sitter her og sliter med å rive meg løs..Jeg har også eggløsning denne uke, mot slutten, kanskje i helgen. (Og vi har jo selvfølgelig julebord da. Jeg får ta det easy, og forsøke å forføre han litt innimellom;) )

Vi kan jo slå følge vi da :) Jeg er i 2 pp.......

Skrevet

Takker og bukker. Kjekt med ring på fing gitt:-)

Julebordsesongen ja..og ikke minst det at alle kommer hjem i julen..da blir det jo festing med gamle vennegjengen..meen..jeg får klage på dårlig økonomi og at jeg må på tidligvakt dagen etter..lov med en hvit løgn;-)

Det blir igrunn ikke noe problem å kutte alkoholen..pleier å bli så vanvittig fyllesyk likavel!! Så er igrunn sjelden jeg drikker uansett..

Og Scorpiogi, forføring er bra! Kjør på! Det hører jo med til julebord det vettu;-) Så bestiller du bare cola som drikke under middagen..si at det er Bacardi og Cola..hehe.. Evt alkoholfritt øl og sånn?

La oss ta følge ja. Litt "godt" å vite at det er flere i samme situasjon!

Skrevet

Hehe, ja. Hadde fest nå i helgen som var, vi også, så det blir rolig neste helg. Dessuten er han veldig åpen for forføring når han drikker/har drukket(hvilken mann er ikke det??? hihi)

Ja, bacardi og cola-løgnen funker vel bra. På vanlig fest kan man tilogmed prøve å "blande den ut" med vann(det ser jo ut som noe annet..) hehe...

Men mulig el kommer litt før, syns det er noe rart i emning nå...

Har dere stt en dato for begivenheten, forøvrig?

Skrevet

Så spennendes me forlovelse, gratulere så masse, og mulig baby:)

Jeg gifta meg i juni, vært på bryllupsreise i okt. og nå skikkelig klar for baby:) D e kjekke tider:)

min ikm e i uke 50 og d e 1pp...

Hadde meg ein skikkelig koselig jentekveld lørdag me rødvin og litt til:) Så nå er alkoholen lagt på hylla her og for uante tider:)

Er så spent på hvor lang tid d vil ta:)

Skrevet

Så kjekt med flere som syssler med alkostopp og EL denne uka da;-)

Har ikke satt dato for bryllup og sånn nei.. har snakka litt om neste sommer..altså 2009. Om alt går som planlagt skal jeg ha stooor mage til sommeren, så da passer det ikke;-) Og blir det augustbaby, så må jeg da ha klart å kvitte meg med de ekstra kommende kiloene innen sommeren 09.. Du verden som jeg planlegger..hehe..

Hvor var dere på bryllupsreise da, Elisabeth `79? Må jo forresten gratulere deg også! Du kvalifiserer jo til betegnelsen "nygift" enda;-)

Men Scorpiogi, har du skaffet deg eggløsningstester? Da får du vite akkurat når..dumt å gå glipp av EL. Har fått inntrykk av at det der egget forsvinner like fort som det kommer...hmf..

Skrevet

Hehe, vi har faktisk litt til felles, Elisabeth 79. Vi her giftet oss også i juni, 23 juni.. :) Vår bryllupsreise var fjelltur. Herlige dager! :)

Ja dette med el-test har jeg tenkt på, men tenkte jeg skulle vente litt til, jeg koser meg bare ved å tenke på at denne uken kan det skje :) Forrige gang tor jeg det tok 3 sånne pp'er, så kan hende jeg er så heldig denne gangen også! :)

Bruker dere el-tester?Har dere fått noe resultat på når dere har el?

Skrevet

Hehe, jo takk:) Ja, ligger vel under kategorien nygift enda:) Og der storkoser jeg meg:)

Vi var på bryllupsreise i Kenya og på Zanzibar:) Tok an skikkelig ut:) Det va heilt ubeskriveligt vakkert å se alle disse fantastiske dyrene i sine rette element. Og Zanzibar....himmel på jord. Var veldig heldige og har bare positive opplevelser me hele turen:)

Kjekt å planlegge mot bryllup:) Jeg elsket det:) Vil dere ha stort/lite? Lagt deg opp noen tanker allerede?:)

Og Scorpiologi, me gifta oss den 9. juni:) Kor e du ifra?:) Fornøyd me bryllupet?:)

Me hadde d heilt fantastisk:) D såg flott ut, me følte oss flotte og alt gjekk så og sei itte planen:) Einaste va at me fekk feil bryllupskaka...Eg blei så lei meg...Gjett kem så va galen på bakeren på mandagen:) Men det har kje lagt någen demper på opplevelsen så d e bra:)

El ja... Virke vanskelig å treffe når ein hørre på alt så ska klaffe...men "kose" ein seg ofte nok så regne eg me at d ska gå bra. eg komme t starte på tester imårå og så fortsette eg me de ei uka...men d e mer for nyskjerrigheten sin del for å se om de gir utslag..:)

Skrevet

Jeg er fra Nordland:)

Vi hadde st.hans fest som bryllup. Ganske enkelt..Middag på dagen for familie, der var vi pynta(jeg brukte nordlandsbunad), men på kvelden kom venner og i alt fra turbukse og skjorte til dongeri. M.a.o det de ville :) bål og heile pakka.

Men den bryllupsturen hørtes helt hærlig ut! Helt sikkert et knallbra minne å ha! :) Men med en liten på (da) 10 mnd ble det bare hytta på fjellet hos oss. Men det var og herlig :)

Vel, vi får kose oss godt denne uka da, jenter ;o)

Skrevet

Så herlig då:) D eg syns meg bryllup e at d alltid e liga flott uansett for d e ein så fine ting. så lenge d e gjort på den måten bruden og brudgommen ønske og like:)

Ja, d blir heftig den kommende uka;) men har og hørt at ein ikkje bør gjør d for mye. Lade opp liksom.....:) Vet kje ka eg ska hørra på av alt d så blir sagt...Men går vel bra t slutt hb eg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...