Gå til innhold

Dere som har født to ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det mange av dere som fødte FØR termin andre gang? Jeg har snart bare 6 uker igjen..Spent..Ble satt i gang sist så jeg vet ikke hvordan kroppen reagerer denne gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte 2 dager før første gangen og gikk tre dager over denne gangen:(

Skrevet

Førstemann kom på termindagen (igangsatt), andremann 3 dager før og tredjemann to dager over. Jeg har vist ganske presise unger, hehe... Men de fleste jeg kjenner fikk nummer 2 litt tidligere enn nummer en i forhold til termin.

Skrevet

Førstemann kom dagen etter termin

Andremann kom dagen før termin

Tredjemann kom 14 dager på overtid -gjett om eg var lei da hehe

Skrevet

Førstemann kom 5 dager før termin, andremann 10 dager over

Skrevet

Fødte 5 dager over første gang og 3 dager over andre gang...eller nesten alt skjedde 2. dagen, men hun kom kl ett på natten;o)

Har du lenge igjen nå eller? Spennende:o)

Skrevet

Nr 2 kom 17 dager før termin, men ble startet da. Nr 1 kom 3 uker før helt av seg selv og nr 3 kom 3 uker og 3 dager før termin helt av seg selv.

Skrevet

Førstemann: 10 dager før

Andremann : 2 dager før

Tredjemann: 6 dager før

Skrevet

Førstemann kom 13 dager over tiden (ble satt igang)

Andremann kom 2 dager over UL termin, men kom på mens termin =)

Skrevet

Første: på termindagen

Andre: 22 dager før termin

Skrevet

Første 6 dager før termin

Andre på termin:)

Skrevet

Første gang gikk jeg ei uke over,sist gang fikk jeg 8 dager før, ble overasket da ja, ble 15 dager kortere svangerskap hehe.. Men jeg hostet noe voldsomt i forkant, og var sikker på at jeg kom til å hoste ut ungen :) tror kanskje det var derfor han kom tidligere, jeg fikk noen kynnere hver gang jeg hostet...

Lykke til da :)

Skrevet

3 uker før første gangen, men fikk sv.forgiftning så tror fødselen startet av det. Nr. 2 kom 6 dager før termin.

Skrevet

Fødte 1dag FØR termin med første mann og gikk 5 dager OVER med andre mann...

Skrevet

Førstemann 5 dager før.

Andremann 5 dager etter.

Skrevet

førstemann kom 4 dager før termin

andremann kom 9dager før termin

Skrevet

yngste kom 4 uker før tida, men vi var uenige med ulterminen da ( men uansett 2-3 uker for tidlig)

Skrevet

Nr1 kom dagen før.

Nr2 kom 5 dager før.

nr3 kom 2 dager før.

Skrevet

Førstemann kom en mnd før termin, så derfor var jeg sikker på at nummer to skulle komme litt før. Men neida, han kom dagen etter termin...

Skrevet

Fødte 3 uker før termin med første, 4 dager over med andre. Det var også to vidt forskjellige fødsler.

Skrevet

Født 3 ganger..alle til termin ca...et par dager før :-) ( nr 2 ble satt i gang og født ei uke før termin) hadde kommet til termin hun også hvis ikke.

Har man født til termin så er det mest vanlig at man gjør det i alle svangerskapa...når alt er normalt.

Skrevet

1. Satt i gang i uke 41

2. 2 dager etter termin

Skrevet

Første 14 dager før termin.

Andre 5 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...