Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 h"n var forkjølet, nøs og snørret en god del men fin form ellers? Hun våknet et par ganger når hun hostet i natt også. Ingen feber. Jeg sendte henne i barnehagen og har litt dårlig samvittighet nå.....
*mammatil3* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Da hadde mine blitt sendt avgårde også.Trenger ikke å ha dårlig samvittighet.
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 det hadde jeg nok gjort......... her har tassen hatt feber hele helgen. har fri i dag, men skal egentlig i barnehagen i morgen. ser an i løpet av dagen. kanskje vi blir hjemme i morgen også. blødd masse neseblod. burde drar til legen å ta noen prøver!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ja det hadde jeg, jeg hørte en gang at små barn har igjennomsnitt 8 forkjølelser i året, så vi kan jo ikke holde de hjemme da hvis de er fine i formen og ikke feber, snørr,hoste og nysing hører med på barnehagebarn
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Om alle barn som snørret litt skulle vært holdt hjemme hadde det blitt lite unger igjen i norske barnehager. Så lenge ungen ikke er syk (feber, slapp, dårlig matlyst korst sagt nedsatt almenntilstand) bare forkjølt kan de fint gå i barnehagen. Men så er ikkje jeg av de hysteriske da.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg var og i tvil om dette, men spurte de i barnehagen og de sa at så lenge det ikke var feber og at det som kom ut av nesa var klart.. så var det bare å sende lille tulla i barnehagen De ringer jo hvis ikke barnet har det noe greit.. Ikke ha dårlig samvittighet!
Alba44 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Det er almenntilstanden som må vurderes når barnet ikke har feber. Virker hun i god form og er vanlig kvikk og rask, så er det greit å gå i bhg.
@--->---- Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 nå jobber ikke jeg hver dag, så om jeg selv var hjemme hadde jeg enten holdt hun hjemme eller hentet hun litt tidligere. om en er litt pjusk blir en fortere trøtt og sliten. om jeg skulle på jobb og snuppa var feberfri og virket i fin form hadde jeg hatt ho i barnehagen, og heller sagt de måtte ringe meg om hun ble dårligere. ikke noe å ha dårlig samvittighet for
Gjest Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Nei,de ringer jo hvis hun skulle bli dårlig,ikke så lett å vite hvor plaget hun er heller siden hun ikke kan snakke enda. Det er jeg som har smittet henne tror jeg, nyser og nyser her selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå