Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Er snart i uke 16, altså godt inni 2 trimester. Er i god form og er ikke kvalm eller dårlig, og har vært det lite også i 1 trimester. Trodde jeg kom til å legge på meg med en gang, og blir skjempestor, men foreløpig har jeg så vidt gått opp 2 kg, har gått litt ned også...Appetitten er begrenset, og det er uvant - er vant til å ha meget god appetitt og kose meg med maten, men nå smaker det liksom ikke helt lengre...Magen er veldig opp og ned. None ganger føler jeg at NÅ kan jeg begynne å se gravidmagen komme. Men om morgenen er den forsvunnet igjen... Mange snakker også om glupende appetitt i 2 trimester...ikke noe jeg merker noe til, tvert i mot...Når begynner magen for alvor å vise? Når bør man begynne å legge på seg?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg synes noen dager at jeg ser veldig gravid ut, og andre dager synes jeg at jeg bare ser litt småfeit ut. Men jeg tok et magebilde i uke 14 og et nå i helgen når jeg var 20 uker på vei, og det var LITT av en forskjell, altså! Jeg ser nok ganske gravid ut likevel! Kanskjer ser du mer gravid ut enn du legger merke til selv? Det er ikke så lett å legge merke til slikt når du vokser bittelitt hver dag.
mamiladi Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg la ikke på meg før i uke 18, da smalt det plutselig på 3kg :-D Helt sært egentlig for jeg er slank ellers men magen og puppene bare spratt ut. Så ille at puppene fikk noen striper faktisk... Så det er bare å smøre på mens du venter!! Kjenner ellers igjen alt du har skrevet. Jeg var sulten hele tiden men det var ingenting som var godt. Men jeg var vm i kvalm da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå